شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نوسازي و تحول اداري رييس جمهور:

واگذاري 20 خدمت بيمه‌اي به دفاتر پيشخوان

بزرگيان

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶:۰۰


معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور گفت: تفاهم‌نامه‌اي ميان معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور با بيمه توسعه به منظور واگذاري خدمات بيمه‌اي به دفاتر پيشخوان امضا شده است.

وايمکس نيوز - احمد بزرگيان درباره واگذاري خدمات بيمه‌اي به دفاتر پيشخوان گفت: طي تفاهم نامه‌اي که به امضا رسيد،20 خدمت بيمه‌اي به دفاتر پيشخوان اعم از شهري و روستايي واگذار مي‌شود و طي مذاکرات انجام شده، کارمزد آن نيز تعيين شده است.

وي افزود: اين 20 خدمت شامل بيمه شخص ثالث خودرو وموتور، بيمه بدنه خودرو سواري، بيمه بدنه خودرو بارکش، باربري وارداتي، باربري صادراتي و داخلي، باربري بدنه شناور، بيمه آتش‌سوزي صنعتي وانبار، آتش سوزي تجاري، آتش‌سوزي مسکوني و تمامي بيمه‌هاي مسووليت ريسک‌هايي که در ارتباط با بحث‌هاي مقاطع کاري، بيمه کشتي، پول در راه و صندوق اعتباري، بيمه ريسک‌هاي دام وطيور وآبزيان، بيمه حوادث گروهي وطرح کارکنان وبيمه درمان گروهي وتکميلي گروه و غيره مي‌شود.

معاون نوسازي وتحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور افزود: خدمتي که بيمه توسعه به وسيله دفاتر پيشخوان به صورت روزآمد ارايه مي‌دهد، ضمن آنکه از مراجعه ارباب رجوع به بانک‌ها جلوگيري کرده و از طريق کارت بانک شتاب قابليت پرداخت را براي شهروندان فراهم مي‌کند؛ زمينه ايجاد درآمد جديد را براي بخش خصوصي فراهم مي‌کند.

معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور افزود: بيمه توسعه با اين قرارداد توانست، تعدا د دفاتر خود را از2 هزار به مرز 20 هزار برساند.

وي با بيان اينکه 18 هزار دفتر پيشخوان اعم از روستايي و شهري وجود دارد، گفت: اميدواريم ساير فعالان بخش خصوصي هم از اين فرصتي که دولت براي‌شان فراهم کرده است، استفاده کرده و در اين طرح مشارکت کنند.

بزرگيان اين تفاهم نامه‌ها را درجهت تقويت بخش‌خصوصي وتوسعه خدمات مختلف به شهروندان بسيارمفيد توصيف کرد و افزود: دفاتر پيشخوان با مطالعات آمايشي که در مورد محل استقرار خود به عمل مي‌آورند، مي‌توانند خدمات‌رساني کامل و خوبي به مردم ارايه دهند و با درآمدزايي، دفاتر خود را اداره و تجهيز کنند وتوسعه دهند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو